Marketing a new product : its planning, development, and control /

Κύριος συγγραφέας: Hisrich, Robert D.
Άλλοι συγγραφείς: Peters, Michael P.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Menlo Park, Calif. : Benjamin/Cummings Pub. Co., c1978.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 HI
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00746nam a2200217 i 4500
001 1/8949
008 780914s1978 caua b 00110 eng
020 |a 0805341021 
035 |l 9271 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 HI 
100 1 |a Hisrich, Robert D. 
245 1 0 |a Marketing a new product :  |b its planning, development, and control /  |c Robert D. Hisrich, Michael P. Peters. 
260 0 |a Menlo Park, Calif. :  |b Benjamin/Cummings Pub. Co.,  |c c1978. 
300 |a ix, 358 p. :  |b ill. ;  |c 25 cm. 
504 |a Includes bibliographies and indexes. 
650 4 |a New products. 
650 4 |a Product management. 
650 4 |a Marketing. 
700 1 |a Peters, Michael P. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 HI  |p 00110465  |q 00110465  |t LOAN  |y 0  |4 1