Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation /
από: Andrews, Bryan.
Στοιχεία έκδοσης: (1975)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Marketing a new product : its planning, development, and control /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Hisrich, Robert D. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Peters, Michael P. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Menlo Park, Calif. :
Benjamin/Cummings Pub. Co.,
c1978.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 HI |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation /
από: Andrews, Bryan.
Στοιχεία έκδοσης: (1975) -
New product development : from initial idea to product management /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
New product development : an introduction to a multifunctional process /
από: Jones, Tim, 1966-
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Quality function development : linking a company with its customers /
από: Day, Ronald G.
Στοιχεία έκδοσης: (1993) -
The pursuit of new product development the business development process /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)