Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /
από: Αρέθα, Σοφία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Δημιουργικές ιδέες για marketing, customer service, PR και life management : άρθρα με δημιουργικές ιδέες για άμεση εφαρμογή /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ρεγκούκος, Παναγιώτης Γ. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Seminars & Consulting,
1994.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΡΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /
από: Αρέθα, Σοφία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα /
από: Βούλγαρης, Παύλος-Σπυρίδων.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ανάπτυξη ενός CRM στην παρακολούθηση παγίων και προώθησης προϊόντων /
από: Τριάντη, Ζωή.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
The hidden power of your customers : four keys to grow your business through existing customers /
από: Carroll, Becky, 1966-
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Meeting customer needs/
από: Smith, Ian.
Στοιχεία έκδοσης: (1997)