Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία ανάπτυξη των υπηρεσιών, γεγονός το οποίο απαιτεί σύγχρονη αντίληψη διοίκησης για τον σχεδιασμό και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το βιβλίο αφού παρουσιάσει τις διοικητικές λειτουργίες, εστιάζει στην έννοια της υπηρ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας.
Άλλοι συγγραφείς: Άννινος, Λουκάς, Παντουβάκης, Άγγελος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 658
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 05438nam a2200385 a 4500
001 kal4981
003 Gr-AtHEAL
005 20160422102425.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606031458 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 658  |2 23 
100 1 |a Χυτήρης, Λεωνίδας.  |8 1403 
245 1 0 |a Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Χυτήρης, Λεωνίδας ; Άννινος, Λουκάς ; Κριτικός αναγνώστης,Παντουβάκης, Άγγελος ; Τεχνική επιμέλεια,Λιόμας, Ιωάννης ; Γλωσσική επιμέλεια,Ψαθά, Ελένη. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 |a 1. Εισαγωγή στο Διοικείν2. Χαρακτηριστικά και ποιότητα υπηρεσιών- Από την ικανοποίηση στην αφοσίωση του πελάτη3. Στρατηγική υπηρεσιών4. Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας5. Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και υπηρεσίες6. Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών7. Αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών8. Καινοτομία και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών9. Περιβάλλον, αξιοποίηση των πόρων και τεχνολογία στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών 
520 |a Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία ανάπτυξη των υπηρεσιών, γεγονός το οποίο απαιτεί σύγχρονη αντίληψη διοίκησης για τον σχεδιασμό και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το βιβλίο αφού παρουσιάσει τις διοικητικές λειτουργίες, εστιάζει στην έννοια της υπηρεσίας και τη σημασία της ποιότητας υπηρεσιών. Παρουσιάζονται οι κρίσιμες παράμετροι για τον σχεδιασμό, παροχή και πώληση υπηρεσιών, ενώ δίνεται έμφαση στο ρόλο και την ανάγκη συνεργασίας πελάτη και παρόχου / συστήματος παροχής της υπηρεσίας προκειμένου να διασφαλίζεται η ικανοποίηση και η αφοσίωση του πελάτη. Προτείνονται συγκεκριμένα— σύγχρονα συστήματα και τεχνικές μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης νέων υπηρεσιών. Στόχος του βιβλίου είναι οι αναγνώστες να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μονάδων παροχής υπηρεσιών και να εφαρμόζουν σύγχρονες αρχές και πρακτικές διοίκησης, να γνωρίζουν πως μπορούν να σχεδιάσουν και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες, να μετρούν και να βελτιώνουν μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθοδολογίες το επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν αλλά και να σχεδιάζουν νέες υπηρεσίες με έμφαση στην καινοτομία. 
650 0 |a Service industries  |x Management  |8 2242 
650 0 |a Service industries  |x Quality control  |8 2243 
653 |a Μέτρηση ποιότητας επιχειρήσεων 
653 |a Ανθρώπινοι πόροι 
653 |a Ποιότητα υπηρεσιών 
653 |a Μάνατζμεντ 
653 |a Υπηρεσίες 
653 |a Ποιότητα 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική  |a Διοίκηση επιχειρήσεων 
700 1 |a Άννινος, Λουκάς  |e Συγγραφέας  |8 1407 
700 1 |a Παντουβάκης, Άγγελος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1408 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/4981  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25681394  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_ΧΥΤ  |7 0  |8 KALL  |8 898  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 658 ΧΥΤ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 25-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS