Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία ανάπτυξη των υπηρεσιών, γεγονός το οποίο απαιτεί σύγχρονη αντίληψη διοίκησης για τον σχεδιασμό και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το βιβλίο αφού παρουσιάσει τις διοικητικές λειτουργίες, εστιάζει στην έννοια της υπηρ...
Κύριος συγγραφέας: | Χυτήρης, Λεωνίδας. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Άννινος, Λουκάς, Παντουβάκης, Άγγελος |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- 1. Εισαγωγή στο Διοικείν2. Χαρακτηριστικά και ποιότητα υπηρεσιών- Από την ικανοποίηση στην αφοσίωση του πελάτη3. Στρατηγική υπηρεσιών4. Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας5. Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και υπηρεσίες6. Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών7. Αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών8. Καινοτομία και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών9. Περιβάλλον, αξιοποίηση των πόρων και τεχνολογία στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών