Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /
από: Μπουραντά, Αθανασία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών στους πελάτες τραπεζών που παρέχονται απο τις αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές και τους ταμίες /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπουραντά, Αθανασία Β. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό],
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
332.17 ΜΠ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /
από: Μπουραντά, Αθανασία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Αξιολόγηση συνεργειών που προέκυψαν από τη συγχώνευση /
από: Κασανή, Πηνελόπη.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Εφαρμογές πληροφορικής στην αξιολόγηση μεθόδων κατασκευής υποδειγμάτων εκτίμησης της πιστοληπτικής ικανότητας των υποψηφίων πιστούχων στον τομέα της λιανικής τραπεζικής /
από: Αντωνάκης, Αντώνιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Υπηρεσιοστρεφείς αρχιτεκτονικές πληροφοριακών συστημάτων και υπηρεσιών ιστού στον τραπεζικό τομέα /
από: Μυτιληναίου, Ελένη.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές στον τραπεζικό κλάδο : ποια η επίδρασή τους στην αποτελεσματικότητα των τραπεζών /
από: Ανθόπουλος, Δημήτρης.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)