Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις /

Κύριος συγγραφέας: Δασκαλάκη, Αγγελίνα Ν.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [χ.τ.] : [χ.ό.], 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΔΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01263nam a22002291a 4500
001 1/21954
008 020617s2001 gr a bm 00010 gre d
035 |l 22660 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.812 ΔΑ 
100 1 |a Δασκαλάκη, Αγγελίνα Ν. 
245 1 0 |a Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις /  |c Αγγελίνα Ν. Δασκαλάκη. 
260 |a [χ.τ.] :  |b [χ.ό.],  |c 2001. 
300 |a vii, 88 σ. :  |b διαγρ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 77-80. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 
650 4 |a Ποιοτικός έλεγχος. 
650 4 |a Υπηρεσίες καταναλωτών  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.812 ΔΑ  |p 00137484  |q 00137484  |t NOLOAN  |y 23  |4 1