Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /

Κύριος συγγραφέας: Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [Χ.τ.] : [χ.ό.], 2002.
Ταξινομικός αριθμός: 658.562 ΣΩ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/79
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01730nam a2200241 a 4500
001 1/22045
008 030317s2002 gr a bm 000 0 gre d
035 |l 22751 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.562 ΣΩ 
100 1 |a Σωτηρίου, Μενέλαος Α. 
245 1 0 |a Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών :  |b χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /  |c Μενέλαος Α. Σωτηρίου. 
260 |a [Χ.τ.] :  |b [χ.ό.],  |c 2002. 
300 |a π. 180 σ. :  |b σχεδιαγρ., πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 2 δισκέτες Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 
650 4 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Στατιστικές μέθοδοι. 
650 4 |a Ικανοποίηση καταναλωτών. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.562 ΣΩ  |p 00140455  |q 00140455  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/79