Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /
από: Μπουραντά, Αθανασία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Σωτηρίου, Μενέλαος Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[Χ.τ.] :
[χ.ό.],
2002.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.562 ΣΩ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/79 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /
από: Μπουραντά, Αθανασία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ο κλάδος ποτών και τροφίμων : μελέτη περίπτωσης ικανοποίησης πελατών /
από: Παπαδημητρίου, Γρηγόριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Προγραμματισμός για την ποιότητα /
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Προγραμματισμός για την ποιότητα /
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η εισαγωγή του μοντέλου ελεγκτικού κινδύνου στη διαδικασία ελέγχου /
από: Ηλιόπουλος, Νικόλαος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)