Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου /
από: Πάττας, Σάββας Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου : η περίπτωση της Ρόδου /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Θεουλάκης, Χρήστος Ε. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[Χ.τ.] :
[χ.ό.],
2003.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.4791 ΘΕ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/166 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου /
από: Πάττας, Σάββας Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Προσδιοριστικοί παράγοντες της ευρωπαϊκής και διεθνούς ανταγωνιστικότητας της τουριστικής βιομηχανίας : η περίπτωση της Ελλάδος /
από: Γαλανός, Γεώργιος Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Στρατηγικές Ευρωπαϊκής Ένωσης για την τουριστική βιομηχανία. Ελληνικός τουρισμός : η στρατηγική του ΕΟΤ κατά την τελευταία δεκαετία /
από: Παναγιωτάκη, Ζωή Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /
από: Αμπελιώτης, Δημήτριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Διαμόρφωση στρατηγικής στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων : η διαδικασία διαμόρφωσης της στρατηγικής στο τμήμα διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, ο ρόλος και η σύνδεσή της με την επιχειρηματική στρατηγική του οργανισμού ; η συμβολή και ο βαθμός εμπλοκής του τμήματος Δ.Α.Π. στην απόκτηση και στη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Σκουρλή, Κωνσταντίνα Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)