Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Έκθεση της Επιτροπής σχετικά με το "Σχέδιο δράσης για την πολιτική υπέρ των καταναλωτών 1999-2001" και το "Γενικό πλαίσιο για τις κοινοτικές δραστηριότητες υπέρ των καταναλωτών 1999-2003"/
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Βρυξέλλες, Λουξεμβούργο:
Υπηρεσία Επισήμων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων,
23.8.2001
|
Διαθέσιμο Online: |
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2001:0486:FIN:EL:PDF http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2001:0486:FIN:EN:PDF |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer relationship management) CRM και e-CRM /
από: Δεδεμάδη, Δέσποινα Δ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη /
από: Θεοδωράς, Δημήτριος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες /
από: Σουκάκος, Παναγιώτης Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /
από: Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)