Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης : η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν /

Κύριος συγγραφέας: Καλλιμίδης, Ζαφείρης Λ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΚΑΛ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1503
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01380nam a2200217 a 4500
001 1/29870
008 040211s2006 gr mb 000 0 gre d
035 |l 31989 
082 0 0 |a 658.8'12 ΚΑΛ 
100 1 |a Καλλιμίδης, Ζαφείρης Λ. 
245 1 2 |a Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης :  |b η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν /  |c Καλλιμίδης Ζαφείρης Λεωνίδα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2006. 
300 |a 161 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Consumer complaints. 
650 4 |a Customer relations  |x Management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20060329  |h 658.8'12 ΚΑΛ  |p 00150561  |q 00150561  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1503