Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2019)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών: μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing - management/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βασιλειάδης, Χρήστος Α. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[Αθήνα] :
Αθ. Σταμούλης ,
c2003.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
650 ΒΑΣ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2019) -
Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης /
από: Boyd, Harper.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διεθνής προβολή των τουριστικών προορισμών : ανάλυση των ευκαιριών και απειλών του σύγχρονου περιβάλλοντος /
από: Μπίτζιος, Δημήτριος - Μάριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2014) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2020)