Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /

Κύριος συγγραφέας: Μπουραντά, Αθανασία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 658.562 ΜΠΟ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1405
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01414nam a2200229 4500
001 1/32598
008 070503s2007 gr bm 00110 gre d
035 |l 34974 
082 0 0 |a 658.562 ΜΠΟ 
100 1 |a Μπουραντά, Αθανασία. 
245 1 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών :  |b διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /  |c Αθανασία Μπουραντά. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 362 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 
650 4 |a Ικανοποίηση καταναλωτών. 
650 4 |a Ποιοτικός έλεγχος. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070523  |h 658.562 ΜΠΟ  |p 00152790  |q 00152790  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1405