Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης : η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν /
από: Καλλιμίδης, Ζαφείρης Λ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βούλγαρης, Παύλος-Σπυρίδων. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'12 ΒΟΥ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2307 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης : η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν /
από: Καλλιμίδης, Ζαφείρης Λ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Ανάπτυξη ενός CRM στην παρακολούθηση παγίων και προώθησης προϊόντων /
από: Τριάντη, Ζωή.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management) /
από: Παπασταματάκη, Χριστίνα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
A complaint is a gift : using customer feedback as a strategic tool /
από: Barlow, Janelle, 1943-
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις /
από: Ράλλης, Στυλιανός Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)