Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών /

Κύριος συγγραφέας: Ψυχάρη, Δέσποινα.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 371.9 ΨΥΧ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2178
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01283nam a2200241 a 4500
001 1/34215
008 070503s2007 gr bm 00110 gre d
035 |l 36672 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.9 ΨΥΧ 
100 1 |a Ψυχάρη, Δέσποινα. 
245 1 0 |a Εκπαίδευση προσωπικού :  |b η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών /  |c Δέσποινα Ψυχάρη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 104 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Επαγγελματική εκπαίδευση. 
650 4 |a Εξυπηρέτηση πελατών. 
650 4 |a Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20080122  |h 371.9 ΨΥΧ  |p 00154748  |q 00154748  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2178