Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και διοίκηση ολικής ποιότητας : ο σύγχρονος προβληματισμός /
από: Βουλγαρίδου, Ελεονώρα.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ψυχάρη, Δέσποινα. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.9 ΨΥΧ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2178 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και διοίκηση ολικής ποιότητας : ο σύγχρονος προβληματισμός /
από: Βουλγαρίδου, Ελεονώρα.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη : σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /
από: Καραούζα, Πελαγία Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων /
από: Κοτρώτσος, Ιωάννης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εκπαίδευση προσωπικού σε περίπτωση ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας /
από: Δόκα, Αφροδίτη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών /
από: Χουντάλας, Παναγιώτης Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)