Creating and managing superior customer value

Άλλοι συγγραφείς: Woodside, Arch G., Golfetto, Francesca., Gibbert, Michael.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Greenwich, Conn. : JAI Press, c2008.
Σειρά: Advances in business marketing ; 14.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232008%23999859999%23730075%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=0de3f4edda1d7df9eab75001955c6b36
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01264nam a2200265 a 4500
001 1/36882
008 090219s2008 ctu 000 0 eng d
020 |a 9781848551725 
035 |l 39476 
040 |a GR-PeUP 
041 |a eng 
245 0 0 |a Creating and managing superior customer value  |h [electronic resource] /  |c edited by Arch G. Woodside, Francesca Golfetto and Michael Gibbert. 
260 |a Greenwich, Conn. :  |b JAI Press,  |c c2008. 
300 |a Ένα html e-book. 
490 1 |a Advances in business marketing,  |x 0894-5969 ; 
533 |a Ηλεκτρονικό βιβλίο  |e Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. 
650 4 |a Consumers. 
650 4 |a Management. 
700 1 |a Woodside, Arch G. 
700 1 |a Golfetto, Francesca. 
700 1 |a Gibbert, Michael. 
830 |a Advances in business marketing ;  |v 14. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EBOOKS  |e 20100622  |h available online  |p 00b39476  |q 00b39476  |t ONLINE  |y 0  |4 1 
856 4 0 |u http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232008%23999859999%23730075%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=0de3f4edda1d7df9eab75001955c6b36 
856 4 |d /webopac/covers/02/39476_9781848551725.jpg