Creating and managing superior customer value
Άλλοι συγγραφείς: | Woodside, Arch G., Golfetto, Francesca., Gibbert, Michael. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
c2008.
|
Σειρά: |
Advances in business marketing ;
14. |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232008%23999859999%23730075%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=0de3f4edda1d7df9eab75001955c6b36 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232008%23999859999%23730075%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=0de3f4edda1d7df9eab75001955c6b36UNIPILB
Ταξινομικός #: |
available online |
---|---|
Αντίγραφο 1 |