Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /

Now that PC users have entered the realm of programmable hardware, graphics programmers can create 3D images and animations comparable to those produced by RenderMan's procedural programs-but in real time. Here is a book that will bring this cutting-edge technology to your computer. Beginning w...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Fosner, Ron.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: San Francisco : Morgan Kaufmann Publishers, c2003.
Σειρά: Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science/book/9781558608535
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!
Το σχόλιό σας