Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
Now that PC users have entered the realm of programmable hardware, graphics programmers can create 3D images and animations comparable to those produced by RenderMan's procedural programs-but in real time. Here is a book that will bring this cutting-edge technology to your computer. Beginning w...
Κύριος συγγραφέας: | Fosner, Ron. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Morgan Kaufmann Publishers,
c2003.
|
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9781558608535 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!