Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
Now that PC users have entered the realm of programmable hardware, graphics programmers can create 3D images and animations comparable to those produced by RenderMan's procedural programs-but in real time. Here is a book that will bring this cutting-edge technology to your computer. Beginning w...
| Κύριος συγγραφέας: | Fosner, Ron. |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Morgan Kaufmann Publishers,
c2003.
|
| Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9781558608535 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!


