Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών /

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία ανάπτυξη των υπηρεσιών, γεγονός το οποίο απαιτεί σύγχρονη αντίληψη διοίκησης για τον σχεδιασμό και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το βιβλίο αφού παρουσιάσει τις διοικητικές λειτουργίες, εστι...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ.
Άλλοι συγγραφείς: Άννινος, Λουκάς Ν.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος.
Ταξινομικός αριθμός: 658
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://hdl.handle.net/11419/4981
https://amelib.seab.gr/archive/item/16461
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Πίνακας περιεχομένων:
  • 1. Εισαγωγή στο Διοικείν
  • 2. Χαρακτηριστικά και ποιότητα υπηρεσιών - Από την ικανοποίηση στην αφοσίωση του πελάτη
  • 3. Στρατηγική υπηρεσιών
  • 4. Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας
  • 5. Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και υπηρεσίες
  • 6. Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
  • 7. Αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών
  • 8. Καινοτομία και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών
  • 9. Περιβάλλον, αξιοποίηση των πόρων και τεχνολογία στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.