Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ερευνα: αναγνωρισιμότητα και αξιοποίηση μεθόδων μέτρησης ικανοποίησης πελατών στις ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μανέτου, Μαρία. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ε.] ,
2001
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 MA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Ποιότητα παροχής τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις /
από: Αναγνωστάκη, Μαρία Εμμ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου/
από: Παναγιωτάκος, Ιωάννης Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP) /
από: Στρατάκη, Ανθή Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Τα συστήματα on-line κρατήσεων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Διευρένηση της σημασίας και του βαθμού διείσδυσής τους, καθώς και του βαθμού ανταπόκρισης των χρηστών του διαδικτύου στις on-line κρατήσεις, στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πολυτελείας και του α' κατηγορίας του νομού Αττικής /
από: Λεουνάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)