Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου /
από: Σουρούνη, Ευαγγελία.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις των εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Καραβούλης, Σπύρος Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό],
2001.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
647.9449501 ΚΑ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου /
από: Σουρούνη, Ευαγγελία.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης /
από: Τσαπάκη, Παναγιώτα Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων/
από: Αντωνάκος, Σταύρος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων /
από: Κοτρώτσος, Ιωάννης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Η ευθύνη του ξενοδόχου /
από: Σολωμός, Αριστείδης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)