Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/

Κύριος συγγραφέας: Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2003
Ταξινομικός αριθμός: 332.1 ΣΤΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01336nam a2200205 4500
001 1/22330
008 040211s2003 gr mb 000 0 gre d
035 |l 23233 
082 0 0 |a 332.1 ΣΤΑ 
100 1 |a Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π. 
245 1 0 |a Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/  |c Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 196 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Εξυπηρέτηση πελατών. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Ποιοτικός έλεγχος. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20051010  |h 332.1 ΣΤΑ  |p 00149640  |q 00149640  |t NOLOAN  |y 23  |4 1