Διοίκηση ολικής ποιότητας και εργαλεία ποιότητας στις τραπεζικές υπηρεσίες /
από: Μαντά, Νίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2003
|
Ταξινομικός αριθμός: |
332.1 ΣΤΑ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εργαλεία ποιότητας στις τραπεζικές υπηρεσίες /
από: Μαντά, Νίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα : η συσχέτιση με τις πωλήσεις /
από: Μπάρκουρα, Σπυριδούλα.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /
από: Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Οι απόψεις των νέων για τις κάρτες συναλλαγών και την εξυπηρέτηση των τραπεζών /
από: Μητρόπουλος, Αντώνης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το internet banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών /
από: Δήμας, Δημήτριος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)