Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η σημασία της επισήμανσης των τροφίμων για την προστασία των καταναλωτών /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Αποστόλου, Ειρήνη. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
363.19'2 ΑΠΟ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1550 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην αγορά της Αδριατικής : case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα /
από: Δοπτόγλου, Δανάη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη /
από: Θεοδωράς, Δημήτριος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet /
από: Κτενά, Μαρία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /
από: Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)