Οι προσδοκίες και αντιλήψεις των εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία /
από: Καραβούλης, Σπύρος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κοτρώτσος, Ιωάννης Κ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[Πειραιάς] :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
657.837'0681 ΚΟΤ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1493 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις των εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία /
από: Καραβούλης, Σπύρος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου/
από: Παναγιωτάκος, Ιωάννης Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου /
από: Σουρούνη, Ευαγγελία.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης /
από: Τσαπάκη, Παναγιώτα Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη : σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /
από: Καραούζα, Πελαγία Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)