Enterprise one to one : tools for competing in the interactive age /

Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs.

Κύριος συγγραφέας: Peppers, Don.
Άλλοι συγγραφείς: Rogers, Martha, 1952-
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Στοιχεία έκδοσης: New York : Currency Doubleday, 1997.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 PEP
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περίληψη: Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs.
Περιγραφή τεκμηρίου: Περιέχει ευρετήριο.
Φυσική περιγραφή: xxv, 436 σ. : εικ. ; 19 εκ.
Βιβλιογραφία: Βιβλιογραφία: σ. 392-414.
ISBN: 0385482051
9780385482059