Enterprise one to one : tools for competing in the interactive age /
Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs.
Κύριος συγγραφέας: | Peppers, Don. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Rogers, Martha, 1952- |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Στοιχεία έκδοσης: |
New York :
Currency Doubleday,
1997.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 PEP |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Περίληψη: |
Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs. |
---|---|
Περιγραφή τεκμηρίου: |
Περιέχει ευρετήριο. |
Φυσική περιγραφή: |
xxv, 436 σ. : εικ. ; 19 εκ. |
Βιβλιογραφία: |
Βιβλιογραφία: σ. 392-414. |
ISBN: |
0385482051 9780385482059 |