Enterprise one to one : tools for competing in the interactive age /
Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs.
| Κύριος συγγραφέας: | Peppers, Don. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Rogers, Martha, 1952- |
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Στοιχεία έκδοσης: |
New York :
Currency Doubleday,
1997.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 PEP |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| Περίληψη: |
Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs. |
|---|---|
| Περιγραφή τεκμηρίου: |
Περιέχει ευρετήριο. |
| Φυσική περιγραφή: |
xxv, 436 σ. : εικ. ; 19 εκ. |
| Βιβλιογραφία: |
Βιβλιογραφία: σ. 392-414. |
| ISBN: |
0385482051 9780385482059 |


