Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων : βασικές έννοιες και σύγχρονες τάσεις εν καιρώ αλλεπάλληλων παγκοσμίων κρίσεων = management /
από: Βασιλειάδης, Λάμπρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2021)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ : βασικές έννοιες και σύγχρονες τάσεις εν καιρώ αλλεπάλληλων παγκοσμίων κρίσεων /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βασιλειάδης, Λάμπρος. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Τσότρας,
2021.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΒΑΣ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων : βασικές έννοιες και σύγχρονες τάσεις εν καιρώ αλλεπάλληλων παγκοσμίων κρίσεων = management /
από: Βασιλειάδης, Λάμπρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2021) -
Στρατηγική διοίκηση επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις και καινοτόμες πρακτικές εν καιρώ αλλεπάλληλων παγκοσμίων κρίσεων /
από: Βασιλειάδης, Λάμπρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Σύγχρονο στρατηγικό μάνατζμεντ ναυτιλιακών επιχειρησεων /
από: Βασιλειάδης, Λάμπρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2021) -
Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2019) -
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών: μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing - management/
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)