Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) : χρήσιμοι δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2020)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
CRM διαχείριση πελατειακών σχέσεων : αρχές και τεχνολογίες /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κοσμάτος, Δημήτριος Β. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Κλειδάριθμος,
c2011.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΚΟΣ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) : χρήσιμοι δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ /
από: Τζίτζη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική /
από: Χατζημήτρου, Ανθή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις /
από: Ράλλης, Στυλιανός Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)