Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων /
από: Γαλανάκη, Ευφημία Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Γρηγορούδης, Βαγγέλης, 1968- |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Σίσκος, Γιάννης. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών,
2000.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΓΡ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων /
από: Γαλανάκη, Ευφημία Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Ερευνα: αναγνωρισιμότητα και αξιοποίηση μεθόδων μέτρησης ικανοποίησης πελατών στις ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών /
από: Μανέτου, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /
από: Καβουράκης, Μιχαήλ Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP) /
από: Στρατάκη, Ανθή Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μελέτη ικανοποίησης ασθενών δημόσιου νοσοκομείου /
από: Σταυρόπουλος, Νικόλαος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)


