Satisfying internal customers first ! : A practical guide to improving internal and external customer satisfaction /
από: Chang, Richard Y.
Στοιχεία έκδοσης: (1994)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
A complaint is a gift : using customer feedback as a strategic tool /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Barlow, Janelle, 1943- |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Mοller, Claus, 1942- |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Berrett-Koehler Publishers,
c1996.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'12 BAR |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Satisfying internal customers first ! : A practical guide to improving internal and external customer satisfaction /
από: Chang, Richard Y.
Στοιχεία έκδοσης: (1994) -
How to provide excellent service in any organization : a blueprint for making all the theories work /
από: Disend, Jeffrey E.
Στοιχεία έκδοσης: (1991) -
Quality : from customer needs to customer satisfaction /
από: Bergman, Bo.
Στοιχεία έκδοσης: (1994) -
Anytime, anywhere : how the best bricks-and-clicks businesses deliver seamless service to their customers /
από: Spector, Robert, 1947-
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Quality management in service organizations : an interpretation of the service quality phenomenon and a synthesis of international research /
από: Gummesson, Evert, 1936-
Στοιχεία έκδοσης: (1993)