Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ /
από: Αργυρού, Σάββας.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Κατσαρός, Ευάγγελος Γ. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2010.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'27 ΚΑΤ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3825 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ /
από: Αργυρού, Σάββας.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Εξασφαλίζουν ο σχεδιασμός και η διαχείριση του καθεστώτος γεωγραφικών ενδείξεων την αποτελεσματικότητα του;: (υποβαλλόμενη δυνάμει του άρθρου 287, παράγραφος 4, δεύτερο εδάφιο, ΣΛΕΕ) /
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή /
από: Διονυσόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /
από: Αμπελιώτης, Δημήτριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Cultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός /
από: Σικαλιά, Σταυρούλα.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)