Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /
από: Βασιλείου, Ανθή Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αργυρού, Σάββας. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2010.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΑΡΓ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3907 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /
από: Βασιλείου, Ανθή Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Αποτελεσματική διαφήμιση : πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες /
Στοιχεία έκδοσης: (2015) -
Marketing I /
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Μάρκετινγκ I : παράλληλα κείμενα /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Καταναλωτικές επιδημίες : πώς να κάνετε το προϊόν σας μόδα και να δημιουργήσετε θόρυβο γύρω από αυτό /
από: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)