e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet /
από: Κτενά, Μαρία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Θεοδωράς, Δημήτριος Θ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Άλλοι συγγραφείς: | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[Χ.τ.] :
[χ.ό.],
2002.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.5 ΘΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet /
από: Κτενά, Μαρία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Διερεύνηση επίδρασης της στρατηγικής για τη διοίκηση αλυσίδας εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη : η περίπτωση του κλάδου τροφίμων στην Ελλάδα /
από: Θεοδωράς, Δημήτριος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην αγορά της Αδριατικής : case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα /
από: Δοπτόγλου, Δανάη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών που συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη στην τραπεζική ιδιωτών πελατών (retail banking) : μελέτη περίπτωσης /
από: Δουλάμης, Αναστάσιος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /
από: Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)