Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη /
από: Θεοδωράς, Δημήτριος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κτενά, Μαρία Ν. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΚΤΕ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3330 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη /
από: Θεοδωράς, Δημήτριος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην αγορά της Αδριατικής : case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα /
από: Δοπτόγλου, Δανάη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για την στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών /
από: Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών /
από: Μπουραντά, Αθανασία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Προγραμματισμός για την ποιότητα /
Στοιχεία έκδοσης: (2000)