The ultimate question : driving good profits and true growth /
από: Reichheld, Frederick F.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
The loyalty effect : the hidden force behind growth, profits, and lasting value /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Reichheld, Frederick F. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Teal, Thomas. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Boston, Massachusetts :
Harvard Business School Press,
1996.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.4 RE |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The ultimate question : driving good profits and true growth /
από: Reichheld, Frederick F.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
The loyality link: how Loyal employees create loyal customers/
από: McCarthy, Dennis G.
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Satisfying internal customers first ! : A practical guide to improving internal and external customer satisfaction /
από: Chang, Richard Y.
Στοιχεία έκδοσης: (1994) -
Loyalty myths : hyped strategies that will put you out of business-- and proven tactics that really work /
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Customers that count : how to build living relationships with your most valuable customers /
από: Gram, Tony.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)